Back to work today.

Även fast jag var trött igårkväll så kunde jag bara inte somna. Jag låg och försökte i över 2 timmar. Men jag låg och tänkte och funderade för mycket, det kliade nästan i fingrarna. Men till slut måste jag ju ha somnat eftersom jag vaknade av att telefonen ringde imorse och jag fick veta vem jag skulle jobba med idag och imorgon.

Det fritidset jag var på(ena gamla 6årsavdelningen) har jag inte varit på förut, men alla andra har jag varit på, inte E heller. Så vi har kämpat med att komma ihåg ansikten och namn mest hela dagen. Jag tror jag har pejl på det där och kan det imorgon också, men man vet ju aldrig. Sen har jag ju "lyckligtvis" stängningen imorgon. Kan ju åtminstone hurra över att jag mest troligt har fått in jobb för fredag också, skulle få veta mer exakt imorgon och om tider och sådär. Inte helt fel det.

Vila huvudet i ett lugnt rum nu sitter inte fel.

Måste bara säga att jag tycker att många av de nya 6åringarna är så söta, de som jag var hos förra veckan och sådär. När vi var ute idag(alla fritids i princip, och 6års) så var det en hel del av dom som skrek mitt namn och vinkade eller sa hej och såg superglada ut. De är ju inte som alla andra man haft som ska kramas jämt när de ser en(flickorna då dvs), men jag tyckte ändå att det var väldigt sött.

Hur var det nu? Vila Tina, vila.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback