I slutet av månaden?

Imorgon får jag avnjuta ännu en sovmorgon, fast i J´s underbart härliga säng.
Är det något jag gillar så är det sovmorgon, när man kan få dra sig innan man
måste kliva upp och man ändå hinner det man tänkt sig.


Nu när pengarna kommer nästa månad blir det att köpa ett träningskort så jag
kommer igång igen efter ett för långt uppehåll på 15 månader, så man inte har
dom här lata dagarna allt jämt. Det blir på träna, men nu kan jag inte bestämma
mig om jag ska köra bara för ett halvår till att börja med och därefter se hur jag
bör göra? Fast att det prismässigt vore bäst att kanske köpa för ett helt. Jag har
ju några dagar till på mig att fatta ett beslut. Men då Sandra, då sätter vi igång
snart va? Redo? Jag tror då att jag är det. Skulle bara behöva införskaffa nya
pjucks att ha på fötterna.



Jag är redo! fast jag måste bara hem till morsan å hämta alla träningskläder. dom har inte blivit så flitigt använda sen jag flyttade ;p hehe! sen ska jag kolla om morsan också ska börja. sen kanske försöka fixa en cykel så jag tar mig till och från träningarna :) dethär blir kanonbra!

2008-08-20 // 23:45:05
» Tina.

It sounds really great. Men jag måste iaf vänta tills jag har fått lönen innan jag kan köpa något träningskort så du hinner kirra dina kläder åtminstone. :)

2008-08-21 // 20:13:53

ahråh. men nu har vi ju som planerat att vi startar den 8e.. eftersom det är gratisveckan då, så då behöver inte jag frysa upp mitt kort heller :p hehe

2008-08-22 // 07:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback