"Jag känner mig som en marsmallow".

Jag är glad att jag bara jobbade eftermiddag eftersom regnet bara öste ner hela förmiddagen och själv så fick man ligga kvar och mysa i sängen. Glad över att huvudvärken från gårdagen hade gått över.

J skjutsade hem mig på sin lunch och efter att vi hade kikat på nå golv och sådär, sen var det bara att brassa iväg på cykeln för att jobba tre timmar. Och idag har nog varit lugnaste eftermiddagen ever på hela veckan(om jag ska bortse från tjejerna i ettan och en i tvåan som klängde på mig så att jag höll på att ramla sjuttioelva gånger).

Och att när man slutat och är på väg hem ser att
sötnosen kör förbi i jobbilen gör att man blir glad.

Hahah, by the way. Treorna, dom kör på sina egna ansiktsmasker på varandra som är gjord på krossade blad i vatten. De tycker att det är roligast att kleta maskerna på grabbarna och jag höll rent ut sagt på dö av skratt när en kille stod med det där i ansiktet och var alldeles grön. Medans en annan grabb säger "jag känner mig som en marsmallow i huden nu".

Meja behöver stortrimmas, jag ska göra det nu hade jag tänkt.
Imorgon är jag ledig och jag tror det vankas en stadsrunda med
eventuell shopping.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback