Oupskattat.

Uppskattad start på dagen, även om jag sov bort mer än halva. Vaknade av att Anna ringde, hon och Mira hade tänkt kika förbi och skulle dyka upp på tio minuter så det var bara att hoppa upp och invänta dom. Vi fikade lite och snackade tjejsnack i två timmar innan de var tvungna att fara tillbaka med arbetsbilen.

Imorgon är det fredag och ännu en ledig dag, även den dag då familjemiddagen kommer äga rum. Och i ärlighetens namn tycker jag faktiskt att det känns tråkigt att det skulle vara just imorgon. Oavsett hur mycket jag tycker om familjemiddagar och sånt så kommer det ändå inte bli så som jag helst av allt hade velat att det blev, och det är anledningen till varför det känns tråkigt och jag inte alls är sugen. Men jag måste väl ändå försöka vara en duktig dotter, syster, svägerska, moster och faster, även om jag kommer hata frågorna. Det är ju trots allt bara en sån här familjemiddag en gång per år, jippie.

Och vad ska man göra resten av helgen?
Någon kan gärna få ge mig en minisemester.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback