Shoppingrunda.

Hemkommen och nervarvad efter en rejäl rajd på stan och en del spenderade
pengar samt en vända på återbesök till vetrinären med Meja.

Införskaffade en ny, större(och röd), börs på Väskan. Ett par nya jeans från Gina Tricot, 1 kortärmad lite längre zipkofta från h&m och en snygg tunika från nicole som egentligen inte alls är min stil, men jag fastnade för den, dessutom var det 200:- rea på den. Sen fann jag mig två kap på wedins också, ett par vita pumps och ett par svarta ankelhöga "boots" med låg klack och båda två till priset av 198:-, det var halva reapriset. Jag kanske ska nämna att jag satt på banken i ungefär en halvtimme också, det är oftast så fasligt långa köer där. Mest skum måste jag nog säga att gubben som försökte få ett barn till att sjunga mors lilla olle var.

Igårkväll så såg jag och J på Arn tempelriddaren, och
bara myste. Precis så som en söndagkväll ska vara.
Och filmen var faktiskt bättre än jag trodde.

Ser fram emot imorgon också, då är det tjejmiddag med en del av brudgänget från klassen. Kommer säkert vara någon som inte kan komma men de kan säkert joina på lördag istället när vi tänkt sätta oss på Tc och ta oss några öl/cider. Det är så bra att passa på när Emma är här uppe och lämnat Borås för ett litet tag. Och efter middagen imorgon ska vi avsluta kvällen med att se Mamma Mia på bio. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback