Skatten och de har 24 grader varmt nu.

Medans alla andra pratade om deklarationer och skattepengar hit och dit så tänkte jag som inte så mkt på det mer än att jag nog inte skulle göra något sådant eftersom jag inte hade hört något om det(jag är ju faktiskt bara vikarie så). Men nu ikväll så gav mamma mig en liten lapp där det visar sig att jag fått tillbaka iallafall en liten slant på skatten. Det sitter verkligen inte helt fel när man inte hade räknat med någon sådan slant över huvud taget.



Såå.. jag passade på att beställa en ny ´labret´ eftersom jag
är lite less på den jag har och har slarvat bort 3 "ploppar" på
kort tid och inte kan använda ngn annan än den jag har nu.
Får se hur det blir när det kommer och jag får hämta ut det.


Medans vi sitter i regn och rusk här hemma så sitter systeryster och
hennes pojkvän i den goá värmen i Turkiet och förhoppningsvis
så avjuter de några kalla bärs också. Jag vill också få fara iväg, men
det får vänta. Jag hoppas iallafall att de har det toppen i Kusadasi.
De två veckorna i maj då vi var där var grymt roliga, så ja, jag är avis.
(Kan ju bara meddela att klockan är 00.14 där och de har 24 grader
just nu, de lääär ju frysa när de kommer hem sen igen.)

Heldag imorgon, dags att sova nu..
godnatt.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback