Träning.

Angående det här med träning, att jag vill återuppta det igen så
har jag nu suttit och jämfört lite på de ställen som känns aktuella
prismässigt för min del, och det är Träna och Träningsvärkstan.
På Träningsvärkstan kostar ett årskort 2800:- men de verkar inte
ha ett vanligt gym, kan då inte se något om det på hemsidan.
Medans Träna har det, men det kostar 600:- mer och så har jag
ju tränat där förut. Och jag menar, jag kanske vill kunna utnyttja
gymmet för att kanske bara köra lite armar och ben en dag, det
vet man ju som inte och det kan ju vara bra med valmöjligheten.
Det bästa vore också om jag kunde få med mig någon annan att
börja träna där så att man får mer motivation, förut hade jag ju
Sandra men hon har numera bytt till Iksu iom att hon fick ett lite
rabatterat pris från jobbet sitt. Det är ju inte alla gånger man vill
träna helt själv? Måste fan ta och bestämma mig snart.

Träna känns typ ändå mest aktuellt.
Ett exempel. Skulle jag träna 200 dagar under ett år så skulle det
vara, få se nu, 17 kroner dagen. Hur värt är egentligen inte det?

(Mira, sugen?)


» mira

jag ska fortsätta på tenton och sen kommer jag dansa också så det blir inget träna för mig. dessutom ligger det lite dåligt till för mig /:

2008-08-17 // 15:53:05

Meeen, börja på iksu med mig?



men iofs. jag har inte börjat där ännu, och jag funderar påatt fortsätta på träna eftersom jag trivs där och då har jag morsan ibland att träna med också. ( jag kan inte träna själv u know ) . Skulle va kanonbra om du å sku träna.

2008-08-18 // 07:31:24
» Tina.

Mira: Det var som rackarns.



Sandra: Men jag har verkligen inte råd med Iksu, så det står mellan träna och träningsvärkstan. Skulle dock vara skitbra om du fortsatte på träna istället, för det är mycket härligare att ha någon att träna med ist för att träna själv alla ggr.

2008-08-18 // 17:54:56

Precis. det är bara det att jag mkt hellre är på träna också eftersom jag har kvar mitt årskort där. Sen är det skönt att det inte är så himla himla stort där också! :)

2008-08-19 // 13:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback