I fredags hos vetrinären.

Hela helgen har gått fort, men egentligen så är den rätta definitionen att hela
veckan har runnit iväg fort. Men det är inte mig emot och jag ser fram emot att
få kliva upp tidigt imorgon och få jobba. Iallafall just nu, imorgonbitti kanske det
känns en aningen jobbigare att inte få ligga kvar och dra sig som man vant sig vid.

I fredags var vi som sagt till vetrinären med Meja, eftersom hennes öra aldrig vill ge med sig och bli bra. Hon skulle sövas, vilket hon blev lite illamående av men det är inget ovanligt över det. När hon väl var sövd och jag la ner henne på bordet så hängde tungan ut och ögonen var öppna, fast i ett sovande tillstånd. Rengöringen gick superbra och kollen visade sig att allt såg bra ut där inne, trumhinnan var hel och allt. Så nu är det medicinering med droppar och tabletter som gäller och vi hoppas verkligen att det ska ge sig den här gången. Och om två veckor är det en ny koll för att se hur det ser ut.

Annars har jag spenderat hela helgen med J, helt underbart. Vi har sett den sista av de fem Harry Potter filmerna och Good Luck Chuck, den sistnämnda blev bara lite för mkt. Tv-spelande och biljardspelande har också funnits på listan och är helt klart bra sysslogöra.

Jag borde ta och städa klart mitt rum nu så det är gjort,
imorgon efter jobbet lär jag ju inte orka ta tag i det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback