Nå bilder.

Jag måste försöka hinna in till stan någon dag i veckan och byta jeansen.
Provade dom fast i en ljusare färg, tog därför samma storlek fast i en lite
mörkare färg på samma modell. Men de jag hade med mig hem var större
än de ljusare hur det nu kommer sig?! Får bli imorgon om det inte inkommer
något jobb.

De vita, 50:- De svarta 150:- .

Jeansen, fast här i den ljusare färgen än den som köptes.

Och så en "dagens outfit"-bild.

.

Idag anlände storasyster och hennes pojkvän på flygplatsen efter att ha spenderat en natt på arlanda och en vecka i Turkiet. Bruna. De verkar bara ha haft det bra. Det känns lite ledsamt att det inte blev av att vi tog oss iväg också, jag och två till. Jag vill tillbaka till det där stället någon gång. Lyssnar på två låtar som påminner mig väldigt mycket om när vi var där i maj, de spelades alltid på kvällarna.
Yves Larock - Rise up
Alex Galdino - Destination Calabria

De gör mig på party och danshumör.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback