En del hundringar fattigare.

Just hemkommen från stan och en del hundralappar fattigare. Shoppoholic.
Och som jag trodde, inte fanns de cardigans jag ville få med mig hem heller.

Hur som haver så kom jag hem med 2 par leggings, ny bikiniunderdel till bandeaubikinin(på något höger gick en söm sönder på de jag hade), samt trekantsöverdelen så man kan variera. En ny mascara, ett rött baslinne, en vit tunn långärmad med några knappar framtill och en svart kjol. Allt detta från H&M. Sen även en klocka och ett par örhängen från ur & penn, passade på med klockköp när det var halva priset eftersom jag verkligen behöver en ibland, som inte är telefonen.

Bild 1 & 2: Kjolen. Bild 3: Klockan. Bild 4: "Dagens outfit", svarta jeans(gina tricot), lång rendig trekvartströja (H&M), vita tygballerinaskor(skopunkten).

Har tänkt lägga mig och läsa en stund nu, fick lov att sluta inatt när det
hände som mest. Så ja, jag är nyfiken på hur det artar sig. Helt klart.
Sen blir det något Grey´s avsnitt också. Senare idag ska jag äntligen
få hålla om J igen. :)

Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback