Vad gör man när det blir dubbelbokat?

När det blir dubbelbokat, vad gör man? Antingen blir den ena eller den andre besviken. Den här gången känner jag att jag skulle vilja göra på båda sätten. Att kunna dela mig mitt itu och vara på båda ställena, om det bara var möjligt. Låta min högra sida vara på ett ställe medans den vänstra sitter på ett annat ställe och får i sig mat.
(Vänstra sidan skulle väl förmodligen bli missbildat tjockare på alla ställen också bara för att visa att karma finns. Så där skulle jag gå och vara vänstertung och förmodligen ramla omkull var 5e meter för att den ena sidan är tyngre, varenda jävel skulle kunna skratta gott med sina elakaste skratt, ett sånt skratt som jag själv också äger.)


Jag får se till att försöka ha ett bättre minne framöver eller kanske börja
använda min kalender igen som legat och samlat damm hela sommaren.

080725, puss.


Kanske iaf höra av sig. ?

2008-08-26 // 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback