Die, i´m tired.

Skammen. Jag har inte orkat förflytta mig in i duschen än, men
det är för att det känns som att jag kommer lyckas göra bort allt
väldigt snabbt när jag väl sätter fart.


Ska ta och fara till min syster och äta där samt slinga hennes hår,
så jag kan inte direkt lägga mig ner och bara vila iallafall. Vilket jag
faktiskt helst hade velat efter den här heldagen full i jobb.

Har gått en hel del, fått skälla ut en liten gosse som inte ville lyssna men som sedan insåg allvaret och bara ville hem. Sett övningarna av julspelet samt första uppspelet för familj och släkt. Och så har jag fått äta min första skiva julskinka!

Och så är det jobb imorgon också, fast på dagis istället.
Nejfan, bäst jag tar mig i kragen nu. Kan ju inte bara sitta
och äta after eight.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback