Freebra.

Huvudvärk, dunk, dunk, dunk.

Jag for ner på stan, och så gick jag runt i min egna lilla värld.
Kände mig helt borta, märkte inte ens när de sa 400:- fel när
jag skulle betala på gina. Tur hon märkte det själv.

Jag köpte iallafall två julklappar till mig själv, ett par jeans på
gina och så köpte jag mig faktiskt en freebra inne på Ingrids.
Nu hoppas jag att de är så bra som alla sagt. Lite smink var
jag också tvungen att köpa.

Mammas och pappas julklappar är nu klara. Jag har 1½ kvar.
Farmor, vad i hela friden ska jag ge henne? Och så min älskling
ska jag köpa en till grej åt. Sen är jag klar. Nu känner jag inte
stressen längre, nice.

Hinner jag börja vräka i mig min orientaliska rostbiffsmacka från catharinas
innan jag ska iväg, det är frågan. Måste ringa och kolla.


Såhär brukar min kisse ligga brevid
mig när jag sitter vid datorn. Myskatt.


Berätta gärna om den funkade bra sen :D är också sugen på att köpa en sådan!

2008-12-11 // 18:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback