Fullspäckad helg.

Helgen har gått så fort. Det är väl knappt så att man ens hunnit med
själv att det redan är måndag ännu en gång. Med 9 dagar kvar till självaste
julafton. Hualigen så tiden går.


I fredags så städade jag, bäddade rent, duschade och packade samtidigt som jag såg idol. För direkt efter idol hämtade älsklingen mig. Vi mös och såg på tv med gotta. Direkt vi vaknar på lördagmorgon får vi masa oss iväg på bolaget. Sen gjorde jag mig klar innan min syster hämtade mig(J for ju och körde skoter i snömassorna) för att vi skulle på julmarknaden på forslunda(min gamla skola) där jag fick träna rygg och armar genom att lyfta och bära lille H en hel del. Blev iallafall hemskjutsad till J där jag kände stressen för att göra mig klar inför tjejmiddag hemma hos Anna ute i Röbäck.

Helmysig tjejmiddag med hel galet god mat och vin. Och såklart massor av tjejsnack. Dessa brudar är underbara och det är verkligen synd att vi allihopa ses så sällan för sånna kvällar. Sen blev jag hämtad för att spendera resten av kvällen med J på en födelsedagsfest. Fast innan vi hann dit så for vi om en annan och drack glögg och åt pepparkakor. Sen flängde vi vidare till födelsedagsfesten som var riktigt trevlig. Hemmafester blir typ alltid bättre än att gå ut på krogen, mer space.

Och freebra´n har jag nu provat. Sjukt bra. Trodde den
skulle lossna men den satt som berget hela kvällen!


På söndagen så slappade vi innan vi skulle iväg och bowla med min familj(de som bor hemma) genom familjehemsföreningen. Jag fick då aldrig vinna över älsklingen men kom ju åtminstone 2a båda gångerna. Det talar ju för vem som vann. Sen blev alla bjudna på hamburgare. Vi såg även Vi hade iallafall tur med vädret igen på bio igår, den var ju helt okej men inte riktigt som ettan.

Har massor av bilder. Har hunnit föra över dom på datorn men då
blir det här inlägget så förbaskat mycket längre. Så de kommer upp
senare. Kan ta en annan helt bortsett från inlägget iallafall.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback