Godmorgon världen.

Så har man vaknat upp till denna dag där det känns som att man kommer
få veta vad stress innebär ännu en gång. Iallafall tills vi ska ut och fira farmora
min som fyller jämnt.

Bäst just nu vore att gå och tömma blåsan för att sen fika och kunna rulla iväg med bilen för att fixa det som jag behöver fixa. Systembolaget bland annat och jag vet ungefär vad jag vill ha men har ingen aning om vad en grej heter. Fan, ska ju hinna packa också för vi far redan imorgonbitti när vi vaknar så vi kan köra skoter och grilla på dagen, blir en riktig heldag imorgon och så är det ju inte länge kvar innan det nya året. Kanske ska försöka mig på någon nyårsresume idag om jag hinner.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback