ingen rubrik.

Jag vill bara fara härifrån och aldrig komma hem på vääääldigt länge.
Men samtidigt ska inte en hotande lillebror få vara den som jagar ut mig.

Fan 50 minuter och jag har bara hunnit fika i princip. Måste duscha.
Måste fara ner på stan och göra klart större delen av julklapparna,
inklusive en julklapp till mig själv kanske. Har ju trots allt ett paket
som är på väg hem till mig nu, det levererades imorse.

Gosh, jag känner mig handlingsförlamad just nu för att jag är så arg.

Igår jobbade jag med min megaförkylning. Det gick bra så länge man jobbade, men 10 timmar och sen när jag kom hem var jag helt klubbad. Jag sov 1½ timme innan oskyldigt dömd, 2½ timme senare så somnade man för natten. Det blir intensivt att jobba med barn och man inte har samma ork och energi som när man är helt frisk. Men det gick ju.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback