Kortslutning!?

Jag är trött så in i bängen, men ja, jag lever ju
åtminstone och ska väl inte klaga allt för mycket.

Min sovmorgon blev ingen sovmorgon. Jag har hoppat mellan
två avdelningar och ändå haft en bra dag samtidigt som jag har
varit trött. Det kändes aldrig som att jag vaknade till.

Och lik förbajat är jag trött nu också och jag har tänkt träna om ca
en timme, hur ska jag orka hålla mig på benen vet jag inte än men
försöka ska jag göra.

Hockeyn i fredags var kul, mindre kul var det när jag fick fullt med mjöl i ögonen
tack vare Sandra och när jag tappade orken helt. Och lördagen rann ut i sanden,
eller vad säger jag. Iallafall fram tills 17snåret. Skyltsöndagen igår hade varit
mysigare utan snöslasket.

Måste se till att tagga träning nu, peppar peppar ta i trä.


haha, orka klaga på lite mjöl i ansiktet.. tänk på mig som skulle städa bort allt på lördagen! :P

2008-12-01 // 20:10:41
» tina

lite? det var rejält, och i ögonen.

2008-12-01 // 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback