Krävande idioti.

I veckan måste jag ta mig en helt ledig dag från jobb och
allt hemma. Måste kort och gott ta tag i julklappsinhandlingen
och då måste jag vandra själv på stan, annars får jag inte med
mig något hem.


Sen har jag tänkt gå in på Ingrids och kika på en freebra som man
har hört en hel del om. Är den verkligen så bra som det sägs? Isf
vill jag absolut ha en.

Jag måste ha blivit tagen för en ragata i fredags, men man kan inte bara sätta sig i en bil(där man inte känner chauffören och inte har frågat om det är ok) och kräva att få skjuts till ett ställe, speciellt när man inte ens tänkt ta den vägen. För att hinna till sin bror som höll på bli spöad på krogen, hallåå! det tar inte 15 minuter för vakterna att gå emellan. Jaja. Igår däremot var en bra dag.



» mira

freebra är mitt bästa köp någonsin typ!

2008-12-07 // 16:52:36
» tina

jag har bara hört bra saker om den och har vart nära att beställa den förut, men såg via internet att dom har den på ingrids så jag måste dit och kika ;P

2008-12-07 // 17:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback