Merry Christmas

GOD JUL ALLIHOPA!
Det är vad jag startar med.

Just nu sitter jag vid min nya dator och en massa papper och en kartong och myser. Det är därför jag var tvungen att fixa så mycket med den gamla, den fick Rickard. Så nu har jag mig en egen bärbar. Är väldigt glad, vem skulle inte vara det.

Det har varit en mysig julafton och den är inte slut ännu. That´s good. Vi åt den klassiska lunchen som vi gör alla år, blöta. Det är inte världsgott men eftersom det är tradition tycker jag att det blir godare pga det. Min fina har varit här en stund innan han skulle ut dit han firar jul. Sen så blev det lite slötid fram tills de andra började komma och det var dags för kalle. Hungrig som attan hann man bli och julbordet smakade förträffligt. Jag har ätit mycke julskinka! Det jag har sett fram emot mest. Och eftersom det var två syskonbarn med så kom tomten lite tidigare än vanligt. I år fick jag mig hela 6 julklappar. Men jag är nöjd. Nu väntar jag bara på att J ska vara klar och höra av sig och säga ungefär när han kommer och hämtar mig, helt sjukt vad jag längtar efter att få mysa ner mig i sängen med honom. Speciellt när jag sovit själv 2 nätter i rad och båda väldigt dåligt.

Och vet ni vad!? Igår, då åkte och körde jag skoter för första gången i vinter!
Men när jag åkte så satt jag mest och skrek och försökte klamra mig fast runt
magen på J. Har nog aldrig åkt en så vild skotertur någonsin. Men det var kul
och så blev det inte sämre av att vi bastade sen också innan middagen med
hans föräldrar. Uppesittarkväll it was. Bingolotto. Vilket frustrerande spel, det
är ju bara själva bingon som är kul, speciellt när man var "nära" att vinna hela
5 ggr. Men jag blev helt knäckt i slutet av kvällen pga den dåliga sömnen under
natten. Så hem for vi och till sängs låg jag inom 5 minuter. Och ändå kunde jag
inte få somna.

Jaja, det har varit två dagar när  det har hänt ganska mycket och jag misstänker att det inte slutar än, lär väl hända grejer imorgon och på fredag också, fast att jag helst av allt bara hade velat stanna i sängen en hel dag.

Hoppas att alla har haft en bra jul för det har då jag. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback