Bilder.

Idag satte jag igång lite pyssel på jobbet som många av barnen hakade på.
Det är ju supermysigt med pyssel. Men tänk om man kunde göra det hemma,
med någon/några goda vänner, julmusik och julfika. Det hade varit en helt
annan femma.


Sitter och mixtrar dit mitt namn på foton som jag tagit eller som kommer
från min kamera, som kommer upp i det här inlägget. Som är från i onsdags
då vi var på invigningen, eller ja, efteråt tog vi dessa.


Sandra,                           Jag,                       Ninni.

Närbild på mig själv.          Sandra & Ninni på Pipes.

Den här fredagen blir det inte mycket vettigt för mig tror jag, även om jag skulle behöva. Skulle absolut behöva ta tag i tvätten och det där som man alltid skjuter upp in i det sista. Ska ligga i min ensamhet och se idol, och sådär.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback