Generositet.

Värken tar över för mycket ibland, idag har den tagit 4 timmar av mig. Men som tur är hade en del av beställningen från cdon kommit så jag kunde lägga mig och se lite Grey´s anatomy. Och nu är det mycket mycket bättre.

Och, ja. Vi tror att vi far imorgonbitti, som det ser ut just nu iallafall. Mamma och pappa är generösa och låter oss ta lillbilen som de tankat upp imorse. Det uppskattar vi jättemycket. Men samtidigt tror jag faktiskt att dom vill ha upp oss också och det är därför dom underlättar för oss litegrann.

Kanske bäst att kila in i duschen och göra sig klar. Har blivit bortbjuden på middag hos J´s föräldrar, tacos. Och jag ska köra dit direkt jag är klar. Bäst av allt är nog att få lyssna på skivan jag bränt tidigare idag, sådant gillas.


http://www.youtube.com/watch?v=3QH89rl7Emc



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback