Unrated.

Ett stort glas blåbärssoppa intill mig och lite uppskrämd med 2½ män på tvn.


Efter middagen och allt det där begav vi oss hem till mig, skulle se en av
filmerna som damp ner i brevlådan idag. The hills have eyes(unrated),
den är så bisarr. Såg den när den kom ut på bio men minns inte mycket
och blev sjukt äcklad och skrek till någon gång sådär. Nu är frågan bara
när vi ska se tvåan?


Ska packa mina grejer så det är klart imorgonbitti, ska upp med tuppen för att fika
och sedan fara och väcka upp J så att vi kan bege oss till Lycksele. Väl där så blir
det nog ett dopp i älven, sen kommer vi även få träffa syrran, hennes kille, systerson
och systerdotter på dagen. Det är alltid lika kul. Det blir nog ett bra dygn där uppe.
Vi åker på en minisemester. J och jag, ett dygn.

Nattinatti.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback