Konstiga tabletter till lunch.

Det värsta som finns är när man får huvudvärk av
speedade ungar, som ena föräldern undrade "har
ni fått några konstiga tabletter till lunchen eller?"


Har jobb imorgon också, på dagis. Precis som jag ville.
Håller tummarna för torsdag nu också, då är hela veckan
spikad.

Och för att slippa frysa så grävde jag fram pappas gamla täckbyxor som jag rent ut sagt nästan känner mig som en minimänniska i, för långa och knappen behöver jag inte ens öppna för att kunna dra på dom. Men det är snyggare än de lite för små som jag fått ha innan med en längd som har funkat men som sitter en aningen för tight för min smak, kanske för att det var storlek 152(?) på dom. Sen tog jag även upp mina gamla vinterskor som jag haft sen ca 5 år sen tillbaka, om inte mer. De är inte så flitigt använda förutom när vi varit mer norrut. Det är inte snyggt men jag slipper som sagt frysa när jag jobbar och måste vara utomhus. Är lite för snål för att köpa nya just nu.



» mira

ja jag vet! våran promenad måste ju bli av!

tyvärr är hela min vecka redan uppbokad men vi styr upp en dag nästa vecka. eller kanske i helgen?

2008-11-18 // 20:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback