Lyan.

Gårdagseftermiddagen blev inte riktigt som det var tänkt att den skulle
bli. För trots allt så kan jag ju inte dela mig mitt itu och infinna mig på
två ställen samtidigt. Ja, det körde ihop sig litegrann och jag slutade
en halvtimme senare.


Men kvällen var mys! Vi låg bara framför tvn och njöt av att ta det lungt, trötta som vi var.
Och att få ta det lungt med den man tycker så mycket om som sin underbaraste är ju
helt enkelt bara det bästa.

Idag har jag hälsat på Anna och Lillen ute i nya lyan som var väldigt fin.
Tro inte på tusan att man blir ännu mer sugen på att flytta nu kanske,
ja, och hade jag råd skulle jag flytta och köpa bil på en gång.

Har sett två jobb som jag ska kolla upp lite mer om,
kanske att det skulle vara något för mig och att jag
eventuellt söker det. Vi får väl an se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback