Gårdagens Insider.

Gosch, vilken tid brukar egentligen brevbäraren lämna post i brevlådan?
Jag har suttit och varit beredd i lite mer än en timme på att kila ut och se
om jag har några foton som väntar på mig där i.


Har hunnit vara ut och kolla 2 gånger, och den har varit... tom.
Men 12 borde väl ändå posten ha kommit? Ja, inte för att jag
förväntar mig att det ska komma något idag eftersom jag vill
det. Lär väl kanske få något imorgon då istället. Det är ju kring
500 bilder som kommer dimpa ner i brevlådan inom en snar
framtid.

Och som alla märker, inget jobb idag heller. Fruktansvärt.

Jag har fastnat för programmet "oskyldigt dömd" tror jag. Såg det första gången förra veckan och tyckte att det var helt ok. Så jag gav det en till chans och såg avsnittet som spelades igår. Jag blev helt inne i det, ville nästan bara hoppa in i tvn för att kunna hjälpa till. Det var bra helt enkelt.

Såg även programmet Insider där det handlade om sadister som njuter av att skada och ha sex med djur. Och man blir förskräckt när man vet att det i Sverige inte längre är straffbart att utföra sexuella övergrepp på djur, det togs bort år 1944. Brott mot tidelagen borde vara straffbart. Dessa äckel kan ju inte vara annat än sinnesrubbade.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback