Rappakalja.

Tillslut så beställde jag ändå hem 367 bilder sammanlagt.
Så jag hoppas att dessa dimper ner i brevlådan senare i
veckan. Måste inhandla några ramar också.


Inget jobb idag heller, inte ens ett samtal om att jag skulle kunna få jobba imorgon.
Men ja, så kan det väl vara. Ser till att peppa mig själv lite lätt för att fara och träna lite
bodystep senare, då jag även hoppas på att jag får tillgång till att ha bilen.

Igår blev jag jätteförvånad. Det knackade på min rumsdörr och jag trodde att det var
mamma eller pappa med tanke på vad klockan var. Så jag svarade som vanligt "jaa?"
Och in kliver min ena storasyster! Jag var helt ovetandes om att hon skulle komma till
stan och ännu mer ovetande om att hon hade varit här i en timme då. Men så far hon
ju hem idag igen till byhålan i det norrländska inlandet 27 mil härifrån.





Några av de bilderna som jag väntas få hem.
Bild 1. Innan droskanmiddagen med tjejerna -07.
Bild2. Årliga droskanmiddagen med tjejerna -08.
Bild3. Baggård, pimpling ute på isen -08.
Bild4. Innan wheels -07.
Bild5. Studenten -07.
Bild6. Utgång med systrarna -08.
Bild7. Med långhåre i.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback