Varför?

Jag frågar mig själv varför i hela friden jag sitter uppe nu och
inte har lagt mig ännu när jag ska upp tidigt imorgonbitti för
att jobba.


Svaret är att jag viker tvätt och kör sista tvättmaskinen som är klar om 25 minuter.
Allting sådär måttligt roligt. Och dra på trissor vad tråkigt det är, sova är ändå härligt.
Nog för att jag lär sova kasst som vanligt när jag inte sover med J.

Till råga på allt så vill jag inte att det ska bli fredag.


Mitt supersnygga blåmärke som kläder min
vänstra armbåge efter vurpan i tisdags.



haha, påtal om blåmärken skulle du se mina ben. Hela smalbenet är blått. Och inte sådär ljusblått, utan riktigt jävla knallblått :P! Trappor är farliga!

2008-11-07 // 10:18:50
» Tina

Haha, ja jag har en del på benen också. Det är fan farligt att vurpa på minsta lilla sätt.

2008-11-10 // 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback