Workwork.

Sitter och diggar olika låtar via datorn på jobbet med 2 av de 4 tjejerna dansandes i bakgrunden. Det är bara vi kvar. Men sen är det bara att röja undan här och sen vandra över i andra byggnaden, det är ju stängning idag och att få sluta för dagen känns oerhört långt bort. Haha, nu började dom dansa alla 4.

Även om det var drygast att kliva upp ur sängen imorse, twice så har jag hittills överlevt. Tyckt att tjejerna var söta när dom fixade till sig inför "öppen scen" där de fick sjunga och dansa. Sen har det varit träning inför julspel också. En helt okej dag faktiskt till slut. Hemma imorse trodde jag att det skulle bli en rent ut sagt urusel dag. Frukostproblem.

Det har tagit lång tid att skriva detta, under tiden har 3 stycken hunnit gå hem, dom har hunnit dansa till 2 låtar mm. Och så åt vi dom sista 2 bullarna som stod på spisen, som vi delade.

My Wangdahl - Mamma förlåt. Snacka sööt unge!
"Jag ska bli hårdrocksbasist, författare och operasångare".

Nu ska jag städa och så ska jag och lillannis gå över.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback