En onsdag.

Har jobbat idag, hunnit vila en kvart, packat grejer och mikrat lite snabbmat
och bytt om. För jag kommer fara vilken minut som helst och träna, step1
blir det. Men först måste jag såklart köpa kortet så jag far lite tidigare än jag
egentligen skulle behöva. Första gången idag, vilket även innebär att jag ska
använda mina nya skor för första gången också och hoppas på att dom är
superbra.


Direkt efter ska jag till min fina, därav lite nedpackade grejer för att kunna
duscha eftersom jag ska vara där tills imorgon. Och jag får vänta och se
om de ringer om nå jobb imorgonbitti, på fredag vet jag iallafall att jag har
8-17 så jag klagar inte alls särskilt mycket.

Nej, dags att stänga ner datorn och pysa iväg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback