Halkan.

Halkan är verkligen dryg.

Men imorse, sagt och gjort. Jag for in till stan där vid tiosnåret och hittade det jag var ute efter samt lite extragrejer. Med mig hem fick en ny sminkväska, nytt läppglans, foundation och rougeborste, en halsduk, en kofta och två klänningar följa med. Eller ja, jag stack ju iväg till systeryster efter det halkiga väglaget och snön yrandes i den lite lättare snöstormen.

Men vi har surrat, busat med lille H, köpt glass och ätit, surrat ännu mer, sett runt(mkt mer som är klart nu) och visning av mina nyinköpta kläder. Att köra hem sen i mörker och halka är inte så trevligt så jag körde som en mes(tänkte faktiskt på att det finns älg också).

Ouff. Ska ta och prova den lila klänningen nu och hålla tummarna för att den passar, provade den nämnligen inte när jag köpte den. Jag vill kunna ha den imorgon. Sen blir det dusch, idol och det där innan J kommer och hämtar mig efter hockeyn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback