Helt skadat mör.

Helt slut nu och lär ju vara totaldöd imorgon. I musklerna alltså.
Direkt efter passet och jag kan knappt gå upp för trappen och mina
axlar känns som paralyserade. Lustig känsla när man inte har känt
den på cirka ett och ett halvt år. Om jag hade träningsvärk efter step1
förra onsdagen lär det ju inte vara någonting mot för vad jag kommer
få nu efter det här bodypump passet.


Jag pressade mig själv väldigt hårt. Med tanke på att de enda vikterna jag lyft under senaste 1½ åren är i form av barn. Alltså mest slitsamt för ryggen. Och då att inte få ta mindre vikt än vad som sägs kan vara ganska tufft, men jag klarade det och känner mig nöjd över mig själv. Dock får jag ju som sagt se hur jag mår imorgon då jag kommer vara alldeles mör i armar, axlar, fram och baksida lår, bröst och rumpa. Eventuellt kanske lite i magen också. Vars kommer jag inte att ha ont? Kanske i vaderna och i ryggen, om inte dom åker dit de också. Huvudet, händer, fötter!

Kort sagt. Jag tog mig inte iväg för step2kp som jag hade tänkt först, jag somnade och sov en timme när jag låg och vilade. Och det var väl det som gav mig energi att orka ta tag i att fara och träna till sist, även om det blev bodypump som jag fasade litegrann inför just pga träningsvärken jag kommer få. Men som jag alltid sa förut, då märks det iallafall att musklerna har arbetat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback