Jag tänker bara på att "snart är det helg".

Jag skulle behöva ha tid till att städa och tvätta. Är väldigt väl medveten om att det ser katastrofalt ut i mitt rum, redan! Men grejen är att jag helst vill ha en hel dag till förfogande när jag ska ta tag i det så att jag kan göra det i vilken takt jag vill samt sköta tvätten samtidigt.

Imorgon ser jag fram emot myskväll med min underbara på kroken. Det kommer göra att dagen känns lite lättare och mer positiv. Just eftersom det då sen är helt också och man får dra sig och bara mysa tillsammans hur länge man vill på lördagmorgonen. Idag fick han nämnligen vara den som låg kvar när jag drog mig iväg till jobbet(annars har det alltid varit jag som fått ligga kvar och sova) och dunkade musik i bilen för att vakna till ordentligt. Imorgonkväll kan det få regna lite, det skulle bara vara mysigt.

Ska ta mig en macka och krypa ner under täcket och försöka sova. Jag inser
själv hur idiotiskt det låter.. försöka? Men jag är så pass övertrött nu så att jag
är pigg. Var som tröttast där mellan 18-20. Min fina låg bara och skrattade åt
mig för att jag skrattade åt konstiga grejer när han var här en stund ikväll. Men
jag älskar min humor när jag är trött, även om den är totalt värdelös egentligen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback