Lillen.

Så underbart fin, söt och go han är, Benjamin såklart.
Och jag har knäppt bilder för att föreviga första gången
jag fick se ljuvliga lillen. Sist jag snusade på en nyfödd
bebis var ändå över ett år sedan nu och de luktar så
gott. Och man kan titta på dem i evigheter.



Just nu är jag bara trött, väntar på samtal från min fina och hoppas att han
ska må bra. Vet att jag ska jobba imorgon och 2 fredagar i november. Och
så funderar jag på om jag ska prova med ett nytt försök av träning imorgon.

Tänk om man hade haft 20000 kronor mer på kontot, som man kunde unna
sig något bra med. Jag skulle nog unna mig och min fina en utlandsresa
tillsammans till något varmt och vackert land. Kanske en weekend i Oslo
eller Tallinn och så skulle jag vilja ha en rejäl spakväll med nära vänner.
Ja, drömma kan man ju alltid göra. Nu ligger pengarna och ska spenderas
på annat. Träningskort, betala för kameran, köpa julklappar och införskaffa
mig en egen bil.

På tal om julklappar. I år blir det inte som det brukar vara. Familjen och min
fina är prio ett. För det är ju trots allt 16 julklappar bara det. Har jag sedan en
slant över så kommer det kanske att resultera i att jag sparar dom.

Och ja. En till grej på min önskelista.
En färgskrivare till datorn och fotopapper.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback