Mystisk dröm.

Jag har sovit en stund ikväll. Hann tillochmed drömma en stund.
Om att djuren smet ut och stack efter vägen, vad fann jag mer?
Jo, en Engelsk blodhund. Stor, grå och snäll. Så självklart tog jag

även med den hem. Men till slut så var det som om allting
utspelade sig hos syrran i Arvidsjaur(om man bortsåg från när
de smet här) fast inte i de huset som dom bor i nu. Den upphittade
hunden hade ett
halsband med nummer på.

Vilket gick till en hyresvärd? Skumt dröm. Men efter många om och
men så tog sig hunden ut och jag skrek "hunden, HIIIIIT!" Kan jag
klandra honom, han var pinknödig och råkade istället pinka på
plastgräset på altanen.(hahaha). Sedan var även tydligen en pojke
i huset som inte var så gammal, som tydligen skulle vara deras son.
Äntligen svarade de rätta ägarna och vi skulle mötas upp efter vägen
så jag kunde överlämna hund och barn. Men jag vaknade innan det
och glömde att jag inte hade sagt till Rille att han skulle gå och lägga
sig. Men tur för mig, det hade han gjort av sig själv.

.

Jag har inte vänt mig om.
Klaga verkligen inte på mig,
sköter du dig så mycket bättre
själv egentligen? Jag förstår inte
hur man kan ha hjärta att bara
skylla en massa på en annan
person när man inte gör mycket
mer för att vara bättre själv. Så
säg aldrig någonsin att jag vänt
ryggen till och inte vill göra något
åt det. Jag vill bara inte vara den
enda av oss som verkligen vill det.
Vill att du även ska förstå att det även
är du som gör en del fel i det hela.

<3 J.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback