Shopping.

Det första jag gjorde var att hämta ut mitt pass hos polisen(som jag borde ha gjort för typ 3 månader sedan egentligen). Sen for jag och mötte upp Anna inne i stan.

Jag får ångest när jag hittar mycket som jag vill ha. Idag har jag inhandlat 2 par tights, ett par lila och ett par gråa på h&m. Ny mascara och en annan grej, även det på h&m. En hemlig grej på åhlens. En ziptröja och en tunika på bikboks halva priset rea. Ett par stövlar och ett par ugg´s på skopunkten. Skönt att det inte bara var jag som shoppade utan även Anna.



Har inte hunnit ta så många foton som jag hade tänkt heller innan finvädret försvann.
Solen är borta och jag tippar på att det kommer börja regna, det är iaf väldigt grått. Så
typiskt. Men jag har iallafall äntligen varit in på ams och verifierat pappret! Känns oerhört
skönt att ha gjort bort det och slipper tänka på det längre.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback