Tiotimmarsdagen.

Jag är allmänt trött efter dagen. Sen måste jag pika mig själv för att jag
är så jävla seg och lite halvfeg. Vad har hänt med mig?


Ja, 10 timmarsdagen gick bra. Tyckte dock det var läskigt att gå för att låsa/släcka runt om i byggnaden som ju faktiskt är ganska stor ändå, och så blev det ju kolsvart överallt pga mörkret utomhus. Sen att larma och alltihopa, eftersom jag slapp det sist jag stängde pga att en avdelning hade a-möte och rektorn var kvar. Men jag är ju ännu en erfarenhet rikare och måste komma ihåg att kila dit med nyckeln imorgon även om jag inte får in något jobb för dagen.

Har bara legat framför tvn hela kvällen sen jag kom hem, fick skratta en del åt afv(americas funniest videos) och även åt bonde söker fru. Men min fina, han skrattade faktiskt också om än lite mindre än mig. Nu sitter jag bara och funderar på om en dusch vore bäst och sedan krypa ner under täcket.


<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback