Träningsvärken.

Jag är fortfarande alldeles mör i kroppen. Träningsvärken.
Att då göra alla de lyft man gör när man jobbar på dagis är
ganska tungt, det gör nästan ont. Men samtidigt är det ju
bara träningsvärk och man får se till att bita ihop.


Och jag trivs verkligen på den avdelningen där jag har varit idag, men
det är väl för att jag känner till barnen och rutinerna så pass väl efter att
jag va där de där 2½ veckorna för inte så länge sedan.

Ska lägga mig och vila en stund innan jag ska in i duschen och sätta mig
och se idol(jag har inte orken att fara på Elin och Lodis inflyttningsfest på
andra sidan gatan) innan min fina kommer och hämtar upp mig efter att
Björklöven har spelat sin match för kvällen. Vi alla hoppas självklart på vinst.
Och jag har tippat på 4-1 som resultat, fast utan pengar inblandat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback