Rappakalja.

Det var ganska trevligt och lärorikt det där sminkgrejset med Mary Kay
produkter, handkrämer, rengöringsprodukter, foundations med mera.
Finns vissa grejer som skulle vara kul att ha, helt klart men jag har inte
ekonomin för det just nu. Julklappshandlingen står fortfarande på
priolistan.


Det känns som att det inte kommer bli så mycket jobb i veckan, det är ju lovvecka.
Men man vet ju aldrig, för det är ju klart att det kan dyka upp när man minst anar det.
Ska försöka ta mig ut till systeryster någon dag i veckan om jag är ledig, hälsa på
Anna, träna, städa, fika/möte på fredag och sådär. Så jag kommer nog ha grejer
att göra ändå, mestadels roliga då förstås om man bortser från städningen.

Jag känner bara för att skriva dyngtrött med stora bokstäver, ett ord som skulle beskriva så väl hur jag känner mig just nu. Men jag sitter mest och funderar vad jag ska ge mig in på för träning imorgon, step2 kp(konditionspass) eller ett litet spinningpass. För jag är så rädd att jag skulle få ännu mer träningsvärk av att pumpa(bodypump). Världsliga problem det där, men jag får väl helt enkelt se vad som passar bäst tidsmässigt. På onsdag blir det nog step1an igen iallafall.

Kan ju inte annat än längta innan jag kommit in i de ordentliga träningsrutinerna, de gånger jag kommer slippa den fruktansvärda träningsvärken man får när man inte tagit i med vissa muskler under en lång period. Och förhoppningsvis lyckas jag och Sandra tajma in så vi kan träna med varandra någon dag snart framöver, dock inte i veckan då hon reser iväg söderöver till Gotland.(Seså, bara för att ni läste det där behöver ni inte kapa planet).

Och så blev den en massa onödigt babbel som vanligt.
Men men, skriver ju trots allt bara för att jag vill skriva av
mig och visst är det kul om någon ids läsa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback