Björklöven leder med 3-0.

Hemkommen efter skoterns dag där vi flängt fram och tillbaka mellan olika ställen, men det har varit trevligt och med Abba-musiken spelandes i bilen och några trallandes. Fiskpinnar till middag och nyss påslagen dator för att se resultatet hittills i matchen. Hej och hå, Löven leder med 3-0 efter första perioden mot Troja. Bra, då får jag en mycket glad pojkvän sedan.

Snart blir det lite kaffe och om lite mer än en timma är det, vad kallar man det för?
Ja, men Joss ska ha en slags sminkvisning här hemma hos oss med Mary Kay
produkter. Några kompisar till morsan kommer, min ena syster, storebrors tjej och
morbrors fru. Kan bli en mycket trevlig tillställning. Kanske man hittar sig något bra
som man vill ha och som man faktiskt kan se till att köpa. Vi får väl an se.

Stekta kinesiska räkor, lite hajfenssoppa och en vårrulle.
Näe, skämt å sido. Men jag och hjärtat var och åt på Great
Eastern igår, kyckling i currysås för min del och sjukt gott
var det. För övrigt var det vår tremånadersdag igår, tiden
rusar bara iväg. Sen på kvällen var vi barnvakt åt min store-
brors son för att både han och hans tjej skulle ut med några
vänner. Så vi låg och slappade med Ben & Jerrys, chirrebumsing
och lite dricka framför tvn, Beck. Och lille V han lät inte ens
en enda gång. Om det inte blev för ljudlöst med tanke på
ovädret ute. Det blåste och regnade hej vilt.

Nej, kaffe var det ja.


Ja, och för övrigt så är mitt hår så här kort nu.
Jag börjar vänja mig igen som tur är, annars
vet jag inte vad jag skulle ta mig till.


» mira

jag tycker att det är fint :)

2008-10-27 // 11:46:48
» Tina

Tack Mira!

2008-10-27 // 20:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback