Höst på riktigt och ny jacka.

Imorgon är det fredag och efter jobbet blir det helg, jag klagar inte!

Jag sitter och funderar lite och gissar på vilken tid jag kommer bli dyngtrött. Eftersom jag klev upp kvart över fem imorse så lär det bli ganska tidigt ikväll. Men det gick bra att jobba så det var skönt, även om det var oskönt att vara ute idag i kylan, jag är glad jag hade vinterjackan med mig och på.

Direkt jag slutade så for jag in till stan. De stövlar jag vill köpa fanns inte i min storlek, bara 39 40 och 41. Typiskt. Men jag fann mig iallafall en lite finare jacka på h&m som jag hittills känner mig väldigt nöjd över. Sen så inhandlade jag en annan, försenad present till Anna eftersom jag inte kommit mig för att beställa det jag hade tänkt ge henne. Och eftersom det blåste och var så otrevligt väder orkade jag inte gå på stan någon lång stund, for hem efter mindre än en och en halv timme.

Bjuder på nå bilder tagna idag. Vinterjacka, mössa, halsduk
och vantar på. Så som det ska vara en riktigt kall höstdag.


Nu ska jag inta sängläge en stund och se på lite SATC!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback