8 september.

Det blev mycket folk i Ninni´s tvåa på hennes inflyttningsfest. Jag höll mig spiknykter och smakade inte ens. Men det kändes bra. Sen blev jag hämtad och begav mig till kroken efter att vi sett kvällens fullaste som cyklat in i en för hög trottoar och vurpat, för andra gången tydligen(vid första vurpan hade han skrapat ansiktet och blödde).

Igår var det kalas. Min ena storasyster fyllde 27 och min lillebror fyllde 18.
Tårta, fika och folk i massor. Sen for jag och J hem igen och la färdigt golvet
i hans kök, tycker det blev jättefint. Slapparkväll!

Hur lyckat är det när tre stycken glömmer sina hemnycklar hemma? Fråga mig, det suger. Hade tänkt fara hem efter J´s lunch och börja städa då men hade ju inte min nyckel, skulle då hämta morsans på jobbet men hon hade inte sin heller och Rille var ute i skogen(men det visade sig senare att han inte hade sin heller med sig). For tillbaka till J och gjorde bort disken och lite sånt där så att han skulle slippa sen efter arbetsdagen. :)

Nu däremot måste jag städa. Ifall att jag vill känna mig tillfreds
med födelsedagen imorgon. Skulle inte alls kännas kul med
ett stökigt rum.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback