Allt och inget just nu.

Dagis kan alltid vara en historia för sig. Antingen kan dagen börja toppen eller helt absurt konstigt. Att vara första gången på en avdelning där ett okänt barn får panik och gråter sig till illamående är frustrerande. Man vet inte riktigt vad man ska göra. Orsaken kan vara helt banal, i det här fallet gällande ett gosedjur som glömts hemma.

Annars har dagen gått suveränt och det kommer nog
inte bli några problem att vara där tom 8 oktober.

Att fara till Kristina ikväll blev inte av, hon har blivit sjuk. Så typiskt. Men vad gör man, jag vill inte bli smittad heller så det bästa var helt enkelt att stanna hemma. Då lät jag även träningskortet förbli oköpt, och köper det ist första dagen jag tänker träna, det funkar lika bra det.

.
Varenda stund jag inte spenderar med min prins(J)
så saknar jag honom helt galet mycket. Det går inte
att beskriva i ord hur underbar han är. 080725.
.

By the way så blev håret bättre än jag trodde, känns toppen att äntligen
vara kvitt utväxten som jag nu gått och grämt mig över ett bra tag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback