Blondin vs. Brunett.

Antingen är man så hungrig att magen gör uppror, min mage
är expert
på att kurra, eller så är man så mätt att man hamnar
i någon slags koma.
När jag fyllde år önskade jag mig lasagne
till middag, men eftersom det tar sån tid att göra skulle jag få
det till helgen istället. Sagt och gjort. Jag är då glad över det. :)



Har varit och gjort ärenden runt på alla butiker på ersboda typ, helt jävla slut blev man. Men jag börjar starkare och starkare fundera på att ta ut håret, snart, och bli brunett. Utväxt är så jävla jobbigt, hur mycket jag än trivs som blondin. Ska kika på J´s mammas färgkarta när vi bett henne ta hem en, så det blir inte än iallafall. Vi får helt enkelt se hur det blir.

Sitter och ser repriser från top model 10 som gick i veckan, även fast jag sett alla utom det sista som visades. Inväntar just den reprisen. Sen ska jag duscha, dra på mig myskläder och lägga mig för att läsa nya solo.

Det är förkylningens förtjänst att jag ska ta det lungt ikväll,
jag hatar förkylningar. Jag har inte ens orken att vara kring
folk som dricker.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback