Fredag.

Jag trodde jag skulle jobba idag, men var inte helt hundra på hur det blev.
Fick inget samtal imorse som bekräftade att jag skulle det så jag fick fortsätta
sova istället ett bra tag.

Mardrömmar är det värsta som finns, vaknade med ett ryck och konstig andning någon gång inatt. Jag ville nästan inte somna om, tänk om man skulle tillbaka till samma dröm igen, det ville jag verkligen inte.

.
Nu är jag less på att vänta, jag vill se Mamma Mia ikväll!

En sak är om det är knappt hundra meter,
5-6 kilometer är lite svårare att promenera
bara sådär. Sen vill jag bara bli kvitt min jävla
förkylning, den gör mig så trött och på icke
socialt humör, speciellt inte för partyprissar.
Finns inget mer att säga om saken.


du behöver inte komma. Och ikväll har jag inte tid att se mamma mia eftersom jag msåte fixa inför i morgon. Om du nu har så bråttom att se den så far å se den me nån annan då!!

2008-09-12 // 13:02:08

mig kvittare om de ska låta så.

2008-09-12 // 13:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback