Helt slut.

Om jag var trött innan så är det ingenting mot för vad jag är nu.
Skulle enbart vilja lägga mig och sova, är helt jävla slut.


Att jobba 8 timmar med bara småttingar är intensivt, vilket gjorde att jag
var trött redan när jag kom hem. Hemma så skulle jag dammsuga och
göra klart mitt rum, stressfaktorn redan där. Insåg att jag var tvungen att
städa hallen också, rengöra kattlådan, städa inne på toan och hinna se
till att fräscha till mig själv. Tackar underbaraste för att han hjälpte mig
att bädda rent. Men vid det här laget skulle jag bara vilja lägga mig ner
och vila. Men eftersom man fyller år, då kommer det främmande och det
är fika och sådant som står på listan, bara att försöka hålla sig så pigg
man kan. I did it, and now i´m here and so fucking tired.

Har fått en del grejer, men är väldigt förtjust i rosen, den är så fin.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback