ingen rubrik.

Även fast jag är ledig idag så har jag vaknat i tid samt hunnit städa lite
mer än bara ytligt i rummet mitt. Det är skönt att inte sova bort hela dagen
alla gånger när man har en sån här dag.


Har gått igenom en flyttkartong som jag haft massor av grejer undanstoppat i, över hälften har jag idag slängt. Frågan jag ställde mig själv var "varför i hela friden har jag tänkt spara det här?" Så nu ser det faktiskt lite mer städat ut i den hörnan. Har även gått iväg med en massa gamla skvallertidningar och klädeskataloger(som fyllde upp 2 påsar).

Sen för att fortsätta försöka få klart alltihop som jag behöver för att gå med i vikariebanken så har jag ringt kommunen för att prata med lönekontoret ang ett arbetsgivarintyg, utan större framgångar. Skulle försöka imorgon igen. Vilket jag också kommer att göra. Sen på något sätt måste jag försöka få ett möte på ams så jag kan få allting verifierat. Sen kanske allting vill gå vägen?

Har hittills bara röjt och städat så att jag ska kunna flytta soffan som den stod förut,
nu ska jag försöka flytta den. Måste bara ur med alla kablar från datorn först så att
allting blir mycket lättare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback