Långt osammanhängande babbel en lördagkväll.

Jag är så less på att ligga hemma så att jag håller på att gå i taket.
Men vad gör man när man vill bli så pass frisk att ens underbara vill
vara med en mer än någon timme eller två för att inte bli sjuk han också.
Hade bara önskat att jag kunde få rå om honom hela den här kvällen
och mysa ner mig i samma säng som honom och få dra mig bra nog
länge imorgonbitti med honom vid min sida. Åh, jag måste bli frisk! NU!


Kan ju bara nämna att jag nu sett klart hela säsong 3 av Grey´s Anatomy,
typ 16 eller 17 avsnitt på två dagar. Det förklarar hur mycket jag har att göra.
Och då har även jag och min fina hunnit se Pirates ettan när han var hit ett
tag tidigare idag. Jag gör fan inget annat än att ligga framför tvn. Tillochmed
datorn har jag skippat, slog inte på den förns för typ 40 minuter sedan. Och
vet du vad, jag är redan less på den.

Hade tänkt kila till macken för att kunna fylla på telefonen. Har varken pengar
eller gratissms kvar nu, men dom stänger nu. Får se om jag ids ta mig till
statoil sen och fixa det där.

Sitter bara och funderar på om jag kanske ska börja med att SATC boxen först,
något avsnitt eller två bara. Vilket jävla liv man har när man är sjuk. Helt sanslöst
värdelöst. Blir morgondagen likadan så exploderar jag nog i knäpphet.

Och så måste jag börja sy. Har lovat att sy en dress till en hund.
Det är en som jobbar på skolan där jag brukar vara, hans döttrar
har en nakenhund och kan inte sy själva, så dom har bett mig.
Snäll som jag är så tänker jag göra det också.

Det här blev bara en massa långt osammanhängande babbel.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback