Lite mer feberyrande.

Medan tabletten fortfarande verkar så mår jag ändå hyffsat. Febern sänks
åtminstone. Tog en bild för att visa en "sjukbild" men det visade sig att det
skulle vara alltför hemskt. Skulle jag ha mer än 38,5 graders feber så vet
jag inte vad jag skulle göra, jag blir ju totalt död av det jag har nu. 40 grader
skulle knäcka mig.

Kan istället bjuda på en från i söndags när jag hade fixat utväxten. Eller två.
Det kanske inte blev ett riktigt toppenresultat men mycket bättre än vad det
var innan och det gör att jag mår bra och kan ha i långhåret ett tag till. Har
ju ändå haft det i 2månader och 9 dagar nu. Siktar nog mot 3 månader iaf.


Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kurera mig, se lite greys anatomy säsong 3 och sex and the city. Måste ju påbörja SATC boxen snart, men än så länge är det bara Grey´s jag suttit och kikat på sen jag fick hem det. Idag lär jag inte orka göra mycket annat, så varför inte blanda.


Jag köpte den på Affection&Mansion!

2008-09-26 // 13:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback