När dörren stod öppen.

Jag har börjat minnas sånna där konstiga grejer, som att jag en period i mitt liv stavade mitt namn Thina, varför kan jag inte minnas. Men det stod i princip på alla böcker i skolan som jag hade. Hade även ett halsband där det stod på det viset. Till slut insåg jag nog att det var finare utan H;et i mitt namn.

Vem som helst hade kunnat se den där gången när "balkongdörren" stod öppen..

Jag har fortfarande inte fått in ngt jobb för veckan, trisstressen. Men jag infinner mig iaf på kroken och inte hemma, och då känns det mycket bättre. Då kommer ju J hem varje dag när han har lunch och när han slutar jobbet. Igårkväll tog jag och Johanna oss i kragen och sågs, vilket var typ 1½-2 månader sen sist så det var väldigt kul.

Jag borde vara en snäll flickvän nu och gå till återvinningen med alla tomma
mjölkpaket, gå på konsum och inhandla bröd, sen även ta en dusch för att vara
fräsch ikväll när vi ska på bio. Trots att jag nu fått en fläck på mitt linne och jag
inte har så mycket annat här som jag kan använda.


Bara några bilder.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback