och så var man 20.

Det har inte märkts ett enda dugg än förutom de 6 grattis jag fått under jobbtid.
Inte så många där som vet om det, en personal(för att min storebror hade skvallrat
när han var där för inskolning av sin son
). Annars är det i form av sms eller att det
har ringts. Jaja, jag fyller 20 nu idag. Och bolaget har ännu inte besökts, slutade
jobba för ca 15 minuter sedan.


Ja juste, jag har jobbat idag. Efter att ha varit ledig ända sen typ 10? dagar tillbaka
(helgen inräknad). Förbannat skönt. Gjorde dessutom första dagen på dagis för
hösten, det kändes att man var lite ur gängorna efter att man inte varit där sen i våras.
Hamnade även på den avdelning med mest "småttingar" där jag inte kunde ett enda
namn. Ska tala om att det inte är det lättaste att fråga dessa vad dom heter heller,
man hör första bokstaven och sen så bara ett mummel typ. Men jag har lärt mig dom
tillslut. Samma place imorgon, skönt.

Måste dammsuga mitt rum nu, bädda rent och fräscha till mig inom ca en halvtimme.
Sen droppar väl familjemedlemmar in hipp som happ efter det, då blir det fika, tårta
och paketöppning. Hipp Hurra för mig.

Fan vad jag svamlar, men jag är så galet trött.
Fick inte alla timmar sömn som jag brukar
behöva varje natt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback